مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نسیم رحمت در مدارس شهر کهریزک پیچید

به گزارش انعکاس ری؛ مریم شرفی با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار کهریزک مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح دانش و اگاهی شهروندان درخصوص رفتارهای پرخطر، کارگاه های آموزشی با عنوان طرح رحمت در مدارس شهر کهریزک برگزار می شود.

مسئول واحد اموزش های شهروندی اظهار داشت: در این طرح مربیان و استادان اخلاق و روانشناسی با هماهنگی شهرداری کهریزک در مدارس حضور یافته و پس از ارائه توصیه ها و اموزش های لازم به دانش آموزان و والدین، سطح آگاهی آنان را نسبت به هجمه های فرهنگی و عوارض ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی را آموزش می دهند.

وی افزود: باتوجه به میزان فراوانی درخواست مربیان مدارس و والدین دانش اموزان محور اصلی این طرح در قالب آشنایی با عوارض استفاده نادرست از فضای مجازی، کنترل خشم، استرس و تربیت فرزند تعریف شده است و دانش آموزان و والدین در دو گروه از آموزه های این کارگاه های آموزشی که در مدارس برگزار می شود بهره مند می شوند.

شرفی خاطر نشان کرد: درحال حاضر این طرح با استقبال چشمگیری از سوی والدین در مدرسه معرفت شهر کهریزک آغاز شده و به نوبت در تمامی مدارس دوره راهنمایی و متوسطه شهر اجرا می شود.

مهمترین هدف از اجرای طرح رحمت، کنترل مخاطرات وکاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی در رده سنی نوجوان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه