مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گره ترافیکی محور پر تردد منطقه 20 رفع شد

به گزارش انعکاس ری فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: پروژه تعریض محور امام حسین(ع) و ایجاد مسیر پیاده رو در دو طرف خیابان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی و چندین ساله منطقه 20 است.

 افشار مشارکت مالکان املاک معارض را لازمه سرعت بخشی به اجرای طرح برشمرد و افزود: با آزادسازی یکی از املاک معارض، بخشی از این معبر به طول 174 متر و مساحت 1500 مترمربع تعریض شد و عملیات عمرانی آن به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با پیگیری مدیریت شهری و مشارکت مالک و رفع معارض توسط شرکت های خدمات رسان برق و گاز انجام شده است، گفت: با اتمام عملیات عمرانی این بخش از تعریض، گره ترافیکی محور امام حسین(ع) در مقابل دور برگردان رفع و تردد خودروها تسهیل می شود.

افشار با اشاره به اینکه پروژه محور امام حسین(ع) به طول  1050متر و عرض معبر به 45 متر در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: با رفع معارض، عملیات زیرسازی، آسفالت، جدول و کانیو بندی و پیاده رو سازی انجام می شود.

وی رفع خطر جانی شهروندان را از دیگر پیامدهای این اقدام برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ملک معارض موجب انسداد بخشی از مسیر پیاده رو شده بود، شهروندان برای تردد در این محدوده از مسیر سواره رو استفاده می کردند و آزادسازی این بخش موجب رفع این مشکل چندین ساله شد.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: توسعه پیاده رو مداری و ایمنی عابران پیاده در طول مسیری که مسدود شده بود، تعریض بخش سواره رو و تسهیل در تردد خودروها، رفع ترافیک در محدوده دوربرگردان و افزایش رضایتمندی شهروندان و کسبه این محور از مهمترین دستاوردهای تکمیل بخشی از پروژه تعریض محور امام حسین(ع) است.

بلوار امام حسین(ع) یکی از مهمترین معابر منطقه 20 به شمار می رود که متصل کننده میدان نماز و خیابان فدائیان اسلام است و با اجرای طرح هایی نظیر تعریض خیابان، مناسب سازی ویژه توان یابان و بهسازی رفیوژهای میانی و مرمت فضاهای سبز شهری جزء معابر استاندارد در این منطقه محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه