مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: امکانات ورزشی ما با جمعیت موجود همخوانی ندارد

احمد اسماعیلی راد شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال حوزه ری یادواره شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای ولا اظهار داشت: کمبود فضا و سرانه ورزشی در تمام استان‌ها وجود دارد، اما شهرستان ری به دلیل نزدیکی به پایتخت و وجود استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف از کمترین امکانات برخوردار است.

وی تصریح کرد: شهرستان ری با قدمت هشت هزار ساله مورد بی مهری در عرصه ورزش کشور قرار گرفته، باید با برنامه ریزیمدون این شهرستان را به عنوان الگوی ورزشی به سایر استان‌ها و شهرها معرفی کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ادامه داد: برنامه توسعه ورزش این شهرستان باید در اولویت قرار گیرد چرا که استعدادهای ورزشی این منطقه توانایی درخشش در میادین بین المللی را دارند.

وی با اشاره به نقش پایگاه‌های اوقات فراغت در ورزش قهرمانی عنوان کرد: شهرستان ری اگر همچنان قصد قهرمان پروری و افتخار آفرینی در سطح المپیک و جهان را داشته باشد باید به استعداد یابی در ورزش بها دهد.

اسماعیلی راد افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های این شهرستان باید امکانات خود را بسیج کنند تا بهترین شرایط را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان ایجاد کنند.

۱۵۰ مدرسه فوتبال تابستان امسال در شهرستان ری فعالیت می‌کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: هیأت فوتبال این شهرستان سال گذشته دارای ۶ تیم بود که امسال به ۱۲۰ تیم مجوز دار افزایش یافت.

وی تصریح کرد: تعداد چهار زمین فوتبال در شهرستان ری وجود دارد که در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند.

صداقت افزود: هم اکنون ۲ هزار علاقه مند در این شهرستان در رشته فوتبال فعالیت دارند و با برنامه ریزی مناسب باید این استعدادها را پرورش داد.

مراسم اختتامیه فوتبال حوزه ری شامگاه سه شنبه در فرهنگسرای ولا با معرفی تیم‌های برتر در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

شهرستان ری به مرکزیت شهرری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده، این شهرستان دارای ۶۰ هیأت ورزشی است که به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.