مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دهه کرامت فرصت خوبی برای ایجاد وحدت در جامعه است

سید فرید موسوی روز پنجشنبه در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت استان تهران در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به اینکه سیره و روش اهل بیت (ع) مبتنی بر وحدت جامعه و مسلمانان است، افزود: محتوای برنامه‌های دهه کرامت باید حول محور همدلی، مهربانی و وحدت اجرا شود.

وی عنوان کرد: ائمه جماعات در مساجد و کانون‌های فرهنگی در کنار آموزش فرائض دینی به جوانان باید اهمیت وحدت و همدلی از آموزه‌های اصلی اهل بیت (ع) را هم اطلاع رسانی و آموزش دهند.

موسوی با اشاره به اینکه امروز بدخواهان نظام اسلامی سرمایه گذاری زیادی برای از بین بردن اتحاد مردم و جدایی آنان از مسئولان کرده اند، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با استفاده از سیره و روش اهل بیت (ع) که همواره امت اسلامی را به یکدلی و وحدت دعوت می‌کردند حربه خوبی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: مسئولان اجرایی کشور با رجوع به مردم و استفاده درست از آنان جلوی بسیاری از برنامه‌های دشمنان که به دنبال ایجاد حس ناامیدی در میان جامعه ایران است را بگیرند.

موسوی در ادامه به نقش پر رنگ جمهوری اسلامی ایران در منطقه آشوب زده خاورمیانه اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورهای منطقه در کنار داشتن بمب اتم، هزینه‌های بالای نظامی و حمایت‌های کشورهای غربی به اندازه ایران اسلامی تأثیرگذار نیستند و این به دلیل وحدت میان مردم ایران است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران بیش از خود ما به اهمیت اتحاد و همدلی پی برده اند و از همین سو به دنبال ضربه زدن به اعتماد مردم نسبت به نظام هستند.

موسوی یادآور شد: امروز که در چله دوم انقلاب قرار داریم باید بر اساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب که همگان را به وحدت و همدلی دعوتمی کند به دور از هر گونه امور انشقاق آور به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه باشیم.

۱۳ تا ۲۳ تیر ماه برابر با چهارم تا ۱۴ ذیعقده یعنی از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در تقویم رسمی به عنوان دهه کرامت نامگذاری شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.