مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

«پویش رویش مردمی» در ری رونمایی شد

این آیین با حضور احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید فرید موسوی، طیبه سیاوشی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روستای اسلام آباد نظامی ری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری در آیین رونمایی از این طرح اظهار داشت: طرح پویش رویش مردمی با مشارکت اداره بهداشت، پلیس پیشگیری از مواد مخدر شهرستان ری و تشکل ها در روستای اسلام آباد نظامی اجرا می شود.

احمد اسماعیلی راد افزود: این طرح با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مرحله بعد در ۱۲ روستای این بخش اجرا می شود.

وی تصریح کرد: چهار حوزه بهداشت، اضطراب و افسردگی، کنش اجتماعی و جسمانی کردن علائم بیماری مردم روستا در این طرح مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: موضوع پیشگیری از اعتیاد واجب تر از درمان است و جامعه در گذشته به دلیل نداشتن شناخت کافی و آگاهی لازم از این امر غافل بوده که باید امروز جبران شود.

وی ادامه داد: اشتغال، اوقات فراغت جوانان، فضای اقتصادی، آموزشی و فرهنگی جامعه به عنوان بخش مهمی برای جوانان تلقی شود و ا. عوامل گرایش به اعتیاد هستند و باید به صورت کارشناسانه این حلقه های مفقوده جامعه را اصلاح کرد.

اسماعیلی راد بیکاری را عامل مهمی در گرفتاری جوانان به اعتیاد عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۱۰۰ هزار اتباع بیگانه که ۶۵ هزار نفر دارارای مجوز و ۱۳۰ هزار نفر غیرمجاز در این شهرستان ساکن هستند که دارای شغل بوده و نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در بخش اشتغال دارد.

بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا (ع) منتهی می شود و دارای ۲ دهستان به نام های غنی آباد و عظیمه و ۱۲ روستا است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه