مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیشنهاد پیشگیری از بحران های فصلی در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران

به گزارش انعکاس ری ؛ وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: به منظور کنترل و پیشگیری بحران های احتمالی شهر دومین جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد تشکیل شد.

وی در تکمیل این خبر گفت: در این جلسه پیگیری و اجرای ۴ مصوبه مهم در دستور کار اعضای ستاد قرار گرفت و مقرر شد در راستای آگاه سازی شهروندان و افزایش سطح اطلاعات عمومی اهالی شهر، پیام ها و هشدارهای لازم جهت پیشگیری از بحران و مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی در قالب بنر و پوستر در سطح شهر برای عموم شهروندان اطلاع رسانی شود.

جانشین شهردار کهریزک در ستاد مدیریت بحران در ادامه افزود: باتوجه به  وقوع سیلاب های فروردین‌ماه به منطور جلوگیری از وقوع مجدد اینگونه بحران های احتمالی شناسایی نقاط آسیب پذیر و لایروبی رودخانه کن به عنوان یکی از مصوبات این جلسه در فهرست اولویت های اعضای ستاد بحران تعریف شد.

فروغی خاطر نشان کرد: پیگیری جهت دریافت نقشه سازه های پل های غیر همسطح شهر کهریزک از شهرداری تهران یکی از مصوبات این جلسه بود که مقرر شد در راستای آشنایی بیشتر با ساختار پل ها و کسب اطمینان خاطر از استحکام و فنی بودن این سازه ها، نقشه ها از معاونت فنی و عمران شهرداری تهران پیگیری و دریافت شود.

جانشین شهردار کهریزک در ستاد مدیریت بحران گفت: از هم اکنون تدابیر لازم برای پیشگیری از سیلاب های احتمالی فصل پاییز در دستور کار ستاد مدیریت بحران تعریف شده است که مجموع این اقدامات می تواند بخش قابل توجهی از مخاطرات شهر را در زمان وقوع بحران و چه بسا پیشگیری از بحران را رقم بزند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه