مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

«حمیدرضا صفار» رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران شد

به گزارش  انعکاس ری به نقل از تئاتر تهران، طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، حمیدرضا صفار سکان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران را به دست گرفت.

با تغییراتی که در ترکیب هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران انجام گرفت حمیدرضا صفار به سمت رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران منصوب شد.

پیش از این امیرحسین شفیعی که از سال ۱۳۹۵پس از انتخاب دوره اول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران مسئولیت این انجمن را به عهده داشت پس از استعفایش در اواخر فروردین سالجاری،  تغییرات در ترکیب هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران انجام گرفت که به ترتیب حمیدرضا صفار به عنوان رییس و سامان ناصری نیز به عنوان نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از طرف هیات رییسه انتخاب و با حکم مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در این سمت منصوب شدند.

حمید رضا صفار، فعالیت در حوزه تاتر (نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی) را از سال 1372 آغاز کرد. او علاوه بر فعالیت در حوزه تئاتر، فیلمنامه نویسی، فیلمسازی و تدریس نیز انجام می دهد. وی علاوه بر کارگردانی، بازیگری و نمایشنامه نویسی ده ها اثر، دبیری چندین جشنواره فیلم و نمایش در گسترده ملی، استانی و شهرستانی را در کارنامه هنری خود دارد.

«صفار» همچنین عهده دار مسئولیت انجمن نمایش شهرستان ری نیز هست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. vaniya.ir می گوید

    تشکر از مطلب خوبتون

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه