مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونق توليد راهکار اصلي رفع مشکلات

محمد رحماني در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی،صنعتگران،تجار و سرمایه گذاران شهرستان ري در فرمانداری اين شهرستان افزود: امروز رونق توليد برطرف کننده بسياري از مشکلات جامعه همچون بيکاري،تورم و کاهش ارزش پول ملي است.

وي با اشاره به اين که امسال برنامه هاي مفصلي را در حوزه توليد، تدوين و برنامه ريزي کرده ايم،گفت: از مهمترين برنامه ها مي توان به راه اندازي نهضت ساخت کالاي داخلي و جلوگيري از واردات اشاره کرد بدين گونه که به همه واحدهاي صنعتي دستور داديم تا از واردات همه اقلامي که ظرفيت توليد آن در داخل وجود دارد،خودداري کنند، ضمن اين که براي واردات مشابه هر کالايي که ساخت آن در داخل ميسر است،تعرفه هايي به نفع توليد کننده وضع کرديم.

رحماني افزود: با توجه به اين که در شرايط جنگ اقتصادي به سر مي بريم هر مقام يا مسئولي که در جهت تسهيل امور توليد واحدهاي صنعتي همکاري نکند،به ضرر منافع ملي و در مسير دشمن گام برداشته است.

وزير صنعت،معدن و تجارت تصريح کرد: ما هر کجا حس کنيم در مسير رونق توليد موانعي ايجاد شده است حتما کمک و حل مشکلات را پيگيري خواهيم کرد.

رحماني با اشاره به نشست هم انديشي با فعلان،صنعتگران،تجار و سرمايه گذاران شهرستان ري،گفت: من انگيزه خاصي را در توليد کنندگان ديدم؛ البته آنها درخواست هايي براي دريافت تسهيلات بيشتر در مسير توليد دارند که همه آنها منطقي و قابل حل است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.