مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری :بزرگترین نقد وارده به دولت فعلی عدم انتقال در سطح دستاوردهای دولت به مردم است

جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری در این همایش با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها ، بزرگترین نقد وارده را به دولت فعلی عدم انتقال در سطح دستاوردهای دولت به مردم دانست و گفت در این دولت فعالیت های ارزشمند زیادی صورت گرفته است اما بزرگترین ایراد این بود که روابط عمومی درستی در انتقال عملکرد دستاوردها به مردم صورت نگرفت. من اعتقاد دارم که اعتبار هر مسئولی با خوش فکری و پویایی مسئول روابط عمومی سازمان ارتباط مستقیم دارد .

بابایی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به دکترین ها و تئوری ها، در تعامل دو سویه سازمانها و مردم ، نقش رسانه و روابط عمومی را مکمل هم دانست و ابراز امیدواری کردبا بهره مندی علمی بیش از پیش روابط عمومی ها شاهد ارتقاء سطح سلامت و پویایی روابط عمومی ها در تعامل با مردم باشیم .

جواد زنگنه مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه نیز در این برنامه با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی طی گزارشی وضعیت و رتبه‌بندی ادارات را در خبررسانی به این شهر دانست. کل اخبار ارسالی فرمانداری ۳۲ هزار و ۷۵ خبر بوده است که  ۷۴۵ خبر تولید شده توسط ۲۰ کاربر ادارات ارسال شده است در این میان شهرداری باقرشهر رتبه نخست را در کیفیت و کمیت ارسال اخبار داشت که این گزارش به روابط عمومی استانداری نیز ارسال شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.