مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح موضعی کارخانه چیت ری تهیه شد

به گزارش  انعکاس ری؛ فرهاد افشار با همراهی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کارخانه چیت ری واقع در خیابان فدائیان اسلام بازدید کرد و در جریان این بازدید گفت: این کارخانه با 15 هکتار مساحت در ناحیه صنعتی شمال شهرری واقع شده و دارای طرح موضعی است که مطالعات اولیه آن انجام شده است.

افشار با اشاره به اینکه فعالیت این کارخانه در محدوده شهری در سال 68 بنا به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها غیرفعال شده است، افزود: بخش های تجاری، خدماتی و فرهنگی با غلبه فضای سبز در طرح موضعی این کارخانه متروکه لحاظ شده است که با اجرای آن می تواند به عنوان محرک اقتصادی شهرری مطرح شود.

وی به ناحیه صنعتی شمال ری نیز اشاره کرد و گفت: این محدوده در منطقه 20 شامل 200 هکتار در راستای خیابان فدائیان اسلام است که محدوده جنوبی آزادگان را شامل می شود و طرح مد نظر در این پهنه دارای یکپارچگی با مناطق بالادست؛ به عنوان محدوده شمالی آزادگان است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح بخش جنوبی آزادگان در حد ساختار فضایی آماده شده است، افزود: با حمایت شهرداری تهران و عملیاتی شدن ناحیه صنعتی شمال ری و مشخص شدن کاربری اراضی این پهنه، این محدوده می تواند در اقتصاد ری و حتی شهر تهران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

   معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه 20 از موقعیت کارخانه چیت ری در خیابان فدائیان اسلام شهرری بازدید کرد و جوانب کار برای اجرای طرح موضعی این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.