مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار رهبری با بشار اسد تجلیل و حمایت از جبهه مقاومت بود

سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حمایت ایران از سوریه در حالی که بسیاری در داخل معترض بودند سیاست به جا و درستی با تدابیر حکیمانه رهبری بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بشار اسد را قهرمان عرب نامید، خاطرنشان کرد: استکبار با تمام امکاناتش ۸ سال با بشار اسد جنگید و رهبری همان ابتدا فرموده بودند که شما نمی‌توانید بشار اسد را ساقط کنید چون دولت و حکومتی که پشتوانه مردمی داشته باشد، سقوط نمی‌کند.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه ملاقات رهبری با بشار اسد تن استکبار را لرزاند، افزود: دیدار رهبر معظم انقلاب با بشار اسد تجلیل و حمایت از جبهه مقاومت بود که گریه دشمن را درآورد و از آن طرف هم سید حسن نصرالله بسیار خوشحال شد و اشک شوق ریخت.

وی با اشاره به ملاقات رهبری با مداحان در روز ولادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: جامعه مداحان سرمایه‌ای عظیم برای کشور هستند که در مقاطع و مکان‌های مختلف می‌توانند به کمک نظام و انقلاب بیایند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مداحی در سابق این‌گونه نبود، تصریح کرد: مداحی امروز دارای جریانی مستقل و داری استقلال است که مجالس خوبی برای اهل بیت(ع) با حضور خیل مشتاقان به خصوص جوانان برگزار می‌کنند که مسؤولان باید به این سرمایه بیش‌تر و بهتر توجه و برنامه‌ریزی کنند.

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبری و توصیه به مداحان ابراز داشت: ملاک به ارزش‌ها، ارائه پندیات، توجه و دقت در انتخاب اشعار، استفاده از سبک‌های اسلامی و اصیل ایرانی و رعایت گفتار و اخلاق از مهم‌ترین توصیه‌های رهبری در این دیدار بود.

وی با یادآوری هفته کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در اول انقلاب همه نام امام را در کنار نهادها می‌گذاشتند وامام  تنها اجازه دادند نامشان بر کمیته امداد باشد چرا که پایه انقلاب مقابله با استبداد و استعمار با هدف محرومیت‌زدایی و استکبار زدایی بود، لذا برای محرومان تلاش زیادی می‌کرد و تا به حال هم خدمات زیاد و خوبی ارائه شده اما در گوشه و کنار آثار محرومیت وجود دارد که برای این کشور اسلامی اشکال و ایراد است و باید همت جدی برای ریشه‌کنی فقر و رسیدگی به مستضعفان صورت بگیرد.

امام جمعه شهرری با اشاره به دستورات اسلام و قرآن به انفاق از مردم خواست در آستانه سال نو از فقرل، مستمندان و مخصوصا یتیمان غفلت نشود و از کمک و شاد کردن دل هموطنان دریغ نشود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه