مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رفع موانع تولید اصلی ترین راهبرد فرمانداری ری در سال جاری

به گزارش انعکاس ری هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: فرمانداری ری با ایجاد کارگروه های مختلف در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات کارآفرینان شهرک ها و لکه های صنعتی این شهرستان گام بر می دارد.
وی با بیان اینکه شهرستان ری رتبه اول در بخش تولیدات صنعتی، صنایع تبدیلی و کشاورزی استان تهران را دارد، تاکید کرد: دستگاه های دولتی این شهرستان پیرو شعار سال باید در جهت رفع مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.
جمالی پور در ادامه به تحریم های ظالمانه و هدف قرار دادن اقتصاد کشور توسط دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بلندی درجهت ناکامی دشمن برای رسیدن به اهداف خود درجهت ضربه زدن به اقتصاد کشور می شود.
وی اضافه کرد: می توان با بسیج امکانات در جهت رفع دغدغه های تولید کنندگان از جمله تامین سرمایه در گردش، فرصت های مناسبی را برای صنعتگران کشور فراهم کنیم و بخشی از مشکلات جامعه امروز را بکاهیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و 10 هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاههای تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه