مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برپایی میز خدمت در مسجد موسی بن جعفر (ع) باقرشهر

شب گذشته میز خدمت در مسجد موسی بن جعفر (ع) با حضور مسئولان استانی و شهری برپا شد .

به گزارش انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی باقرشهر ؛ شب گذشته میز خدمت در مسجد موسی بن جعفر (ع) با حضور مسئولان استانی و شهری برپا شد .

این جلسه فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک ، شهردار و شورای اسلامی باقرشهر و همچنین مردم غیور و همیشه در صحنه باقرشهر حضور داشتند .

شهروندان با حضور در این جلسه مشکلات و سوالات خود را با مسئولین شهری در میان گذاشتند و مسئولان نیز با سعه صدر و شکیبایی به سوالات مطرح شده پاسخ دادند .

در این جلسه عین الله آقاپور رئیس شورای اسلامی باقرشهر در خصوص مشکلات عدیده شهروندان باقرشهری به توضیحات پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان به مشکلات شما مردم عزیز رسیدگی نماییم و خدمات ارزنده ای ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی باقرشهر درصدد هستند تا در اسرع وقت در جهت رفع مشکلات قدم بردارند ، افزود : برای داشتن شهر خوب و حل مشکلات کنونی باقرشهر اراده و خواست مردم شریف را در نظر می گیریم و با یاری خداوند متعال، همیاری شهروندان و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر همواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان با اشاره به اینکه همزمان پنج عضو شورای اسلامی باقرشهر در این جلسه حضور داشته اند نشان از مسئولیت پذیری و دغدغه خدمت به مردم اعضا است، گفت:
شهروندان در هر زمان و ساعتی میتوانند با اعضای شورا در ارتباط باشند و مشکلات و پیشنهادات شهر را بیان کنند و اخبار و شنیده ها را از منابع موثق پیگیری کرده تا ابهاماتی در این خصوص بوجود نیاید.
گفتنی است ؛  آقایان عین الله آقاپور، محتبی پرک ، حسین ابراهیمی ، ابراهیم قدرتی و حسین گراوند از اعضای شورای اسلامی باقرشهر در این جلسه حضور داشتند .
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه