مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

1000 هزار متر مربع از رودخانه سرخه حصار لایروبی شد

به گزارش انعکاس ری ، سید حمیدرضا حسینی اظهار داشت: حدود یک کیلومتر از طول رودخانه سرخه حصار در منطقه پل طالب آباد بر روی جاده مواصلاتی امام رضا (ع) توسط یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کامیون پاکسازی و لایروبی شد.
وی ادامه داد: مقداری قابل توجهی ضایعات و نخاله های ساختمانی از محل و بستر رودخانه خارج شد تا رودخانه در زمان های پربارش انسداد و آب بندی نداشته باشد.
حسینی با بیان اینکه عملیات لایروبی و پاکسازی و رفع انسداد همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: امور منابع آب شهرری با تمام ظرفیت خود نسبت به شناسایی و برطرف نمودن نقاط حادثه خیز در رودخانه ها اقدام می کند تا به هنگام بارش های شدید زمینه عبور ایمن سیلاب را فراهم کرده و مانع وقوع حوادث احتمالی شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری به علت موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در پایین دست شهر تهران منبع سرریز رودخانه های سرخه حصار، کن و جاجرود است و همواره در معرض بحران های طبیعی نظیر سیل قرار دارد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه