مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

50 مهدکودک‌ غیر مجاز در شهرستان ری پلمب شد

مینا رجایی، نداشتن مجوز، تخصص و همچنین رعایت نکردن ضوابط قانونی را از دلایل پلمب این مهدکودک ها عنوان کرد و افزود: لغو این تعداد مجوز بعد از تذکر، جریمه، عزل مسئول فنی و تغییر مکان انجام شده است.
وی شناسایی مهدکودک های غیرمجاز را یکی از وظایف سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد و گفت: این مهم با همکاری دادستانی و پلیس اماکن انجام می شود.
رجایی اظهار داشت: بهزیستی به صورت مستمر بر عملکرد مهدهای کودک ها نظارت دارد و اجازه هیچ نوع تخلفی از جمله جذب نیروهای فاقد تجربه در این حوزه را نمی‌دهد.
وی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای این شهرستان در این مدت ساماندهی شده اند، گفت: مهدهای کودک در سال جاری از 24 به 30 مهد مجوز دار افزایش یافته است.
رجایی با بیان اینکه ساماندهی مهدهای کودک به دلیل اهمیت آن در اولویت این مرکز به شمار می‌رود، افزود: مهدهای کودک باید با رعایت استاندارهای لازم و دریافت مجوز فعالیت کرده تا والدین بدون دغدغه و با آرامش خاطر فرزندان خود را به این مراکز بسپارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه