مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

1243 نفر در ری از طریق مراکز کاریابی شاغل شدند

حمیدرضا داداشی روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: کاریابی های تحت پوشش اداره کار شهرستان ری طی سال گذشته 3 هزار و 113 فرصت شغلی بخش های تولیدی و خدماتی را به افراد جویای کار معرفی کرده اند.
وی اضافه کرد: نداشتن تخصص و مهارت های لازم از سوی کارجویان بزرگترین معضل افراد در پیدا کردن شغل مورد نظرشان است.
داداشی ابراز کرد: اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و برگزاری دوره های فنی و حرفه ای در رشته های جدید می تواند تا حدودی معضل نبود مهارت در بین جویندگان کار را حل کند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری در ادامه به پرداخت تسهیلات به طرح های خود اشتغالی روستایی در سامانه کارا پرداخت و افزود: 49 طرح اشتغال روستایی و عشایری طی سال 97 به بانک های عامل معرفی شد که از این میزان 15 طرح به مرحله پرداخت رسید.
داداشی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده به این طرح ها باعث اشتغالزایی 884 نفر به صورت مستقیم و یک هزار و 661 نفر به صورت غیر مستقیم در روستاهای شهرستان ری شده است.
وی با بیان اینکه دولت برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار از طریق سامانه کارا تسهیلات اشتغال فراگیر را پرداخت می کند، تصریح کرد: بانک های عامل طی سال 97 به 29 طرح اشتغال پایدار شهرستان ری تسهیلات ارائه کردند که موجب اشتغال 900 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 144 نفر به صورت غیر مستقیم شده است.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و 10 هزار واحد صنعتی و صنفی به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.