مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشکیل کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ری

داود خادم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کمیته با محوریت آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها، روستاها، فرزند پروری و آموزش پیش از ازدواج در راستای پیشگیری از اعتیاد جوانان تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی در زمینه آسیب‌های متاثر از پدیده اعتیاد، سرقت و خشونت‌های خانوادگی با هدف کاهش این امر و همچنین اعتیاد به مواد مخدر برگزار شده و این روند تداوم می یابد.
معاون امور توسعه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری افزود: بسیاری از افراد در خصوص عواقب و آثار سوء مواد مخدر بی اطلاع بوده و با گرایش به این ماده خانمانسوز، مشکلات و معضلاتی را برای خود و خانواده هایشان به وجود می‌آورند.
وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به ویژه در مدارس و دانشگاه ها نسبت به آگاه سازی و روشنگری آثار مخرب این مواد افیونی یکی از مهمترین و موثرترین راهکارهای کاهش اعتیاد به ویژه در بین جوانان به شمار می‌رود.
خادم با بیان اینکه کاهش اعتیاد در رفع موانع و معضلات اجتماعی مهم و موثر است، عنوان کرد: آموزش‌های اصولی و استاندارد در حوزه پیشگیری از مواد مخدر در سلامت و امنیت جامعه نقش اثرگذاری دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه