مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیر پارک های باقرشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که از افراد مراجعه کننده به پارک‌ها در محدوده باقرشهر سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت به عنف در محدوده باقرشهر، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری باقرشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و پایش تصویری، در نهایت در بیست ششم اردیبهشت ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی شد.

وی گفت: با به دست آوردن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده باقرشهر این شهرستان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از مخفیگاه وی ۲ قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی سرقت به عنف در محدوده باقرشهر معترف و تا کنون ۵ شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده‌اند، متهم نیز پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرای شهرستان ری شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.