مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

2 سارق منزل در ری دستگیر شدند /سارقان چک در دام پلیس ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده دولت آباد خبر داد و گفت: متهمان به ۳ فقره سرقت منزل معترف شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی مراجعه و شکایت فردی در دی ماه سال ۱۴۰۱، در خصوص سرقت منزل در محدوده “دولت آباد” پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۶۷ این محل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری دولت آباد با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند سرقت‌ها توسط یک مرد و زن جوان انجام و به شیوه تخریب درب منازل انجام می‌شود.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه سارقان در محدوده دولت آباد شناسایی شد افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری هر ۲ متهم در مخفیگاهشان شدند.‌

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان ۳۲ و ۳۰ ساله پس از انتقال به کلانتری به بزه انتسابی معترف شدند، گفت: تا کنون ۳ مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای شهرستان ری گردیدند.

انهدام باند ۳ نفره سارقان چک در ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان چک در محدوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت مدارک از شاکی در هفته‌های اخیر، با توجه به حساسیت موضوع و اموال به سرقت رفته که قابل سو استفاده‌های بعدی توسط سارقان متصور بود، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهان در دستور کار عوامل ضربت این فرماندهی قرار گرفت، و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم ضربت با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخصات متهمان را به دست آوردند افزود: مأموران ضربت فرماندهی انتظامی شهرستان ری در حین گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز در محدوده دولت آباد یک دستگاه خودرو زانتیا با ۳ نفر سرنشین با همان مشخصات را در حال پرسه زنی مشکوک که بلا فاصله خودرو را متوقف و هر ۳ نفر را دستگیر نمودند.

وی گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۵ عدد تلفن همراه مسروقه، یک عدد دسته چک و ۴ عدد مدارک شناسایی مسروقه کشف که به همراه متهمان به کلانتری دولت آباد منتقل شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان ۳۰ الی ۴۰ ساله پس از انتقال به کلانتری به ۴ فقره سرقت مشابه معترف شدند، گفت: در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای شهرستان ری گردیدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.