مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور رئيس و معاونین سازمان بازرسی کل کشور در مساجد شهرری

در راستای کاهش فاصله بین مسئولان و مردم رئیس و معاونین سازمان بازرسی کل کشور در مساجد شهرستان ری حضور یافتند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛در پی تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مساجد به منظور ارتباط بدون واسطه با مردم و با دستور خدائیان مديران صف تا ستاد اين سازمان امروز و همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همگى به خط شدند و با حضور در ۲۱ مسجد شهرستان ری به درخواست‌های مردمی رسيدگى كردند.

در این ملاقات مردمی جمعی از اهالی محله و نمازگزاران از ناایمن بودن خیابان منتهی به میدان نماز و بروز تصادفات در این خیابان گله مند بودند که رئیس سازمان بازرسی در پایان برنامه ملاقات مردمی بازدیدی از محل داشت و ضمن بررسی مشکلات به بازرس کل استان تهران نسبت به پیگیری موضوع ماموریت داد.

همزمان با حضور رئيس سازمان بازرسى كل كشور در بين نمازگزاران مسجد ارشاد شهررى، قائم مقام، معاونین و بازرسان کل سازمان بازرسی نیز با حضور در مساجد بخش‌ها و روستاهای شهرستان ری ضمن شنیدن مطالبات مردم و نمازگزاران، دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کردند.

کپی لینک
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه