مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب پایتخت

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب پایتخت و دستگیری ۵ قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در ۲ کارگاه در محدوده جاده “خاوران” تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، مالک هر ۲ کارگاه با همکاری سایر همدستانش مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگی جمع آوری کردند، ادامه داد: متهمان با استفاده از مشک‌های حمل مواد سوختی، فرآورده‌های جمع آوری شده را به استان‌های جنوبی کشور انتقال و سپس تحت پوشش مشک‌های روغن صنعتی از کشور خارج می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل ۴ دستگاه تریلی تانکردار، ۵ عدد تانکر، ۱۸ عدد کانتینر ۴۰ فوتی، ۱۰ تانکر مخزن سوخت حامل ۲۰۴ هزار و ۸۰۰ لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی نماینده شرکت نفت شهر ری در محل حاضر و محموله کشف شده با دستور قضائی تحویل انبار نفت ری شد.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه