مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مسمومیت نامزد با قرص متادون دختر خطاکار را پای میز محاکمه نشاند

دختری که متهم است با خوراندن قرص متادون نامزدش را مسموم کرده و باعث فلج‌شدن وی شده‌بود، به زوی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ یک سال قبل کارکنان بیمارستانی در جنوب تهران به پلیس خبر دادند پسری جوان به دلیل مصرف زیاد قرص مسموم و به بیمارستان منتقل شده‌است. بررسی‌های پلیس نشان داد این پسر که هادی نام دارد، به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف بیش از حد متادون به کما رفته‌است. مردی که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: هادی از دوستان نزدیک من بود. ساعتی قبل نامزدش فریبا با من تماس گرفت و گفت که حال هادی بد شده از من خواست به او کمک کنم. من هم به خانه‌شان در شهر ری رفتم و بعد از دیدن وضعیت هادی به اورژانس خبر دادم.
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، فریبا هم مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: هادی از مدتی قبل به خانه ما رفت و آمد داشت و قرار بود به زودی با هم ازدواج کنیم. ساعتی قبل از حادثه، تلفنی با هم حرف زدیم که مشاجره‌مان شد. وقتی تماسش را قطع کرد، به خانه‌مان آمد که حال خوبی نداشت. نمی‌خواستم او را به خانه راه دهم، اما گفت که مشروب خورده و از من خواست قرص متادون به او بدهم تا آرام شود. من هم به او قرص دادم که بعد از مصرف قرص حالش بد شد.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها، مأموران پلیس در جریان تحقیقات میدانی متوجه شدند که مردان زیادی به خانه فریبا و مادرش رفت و آمد دارند و همسایه‌ها هم از آن‌ها شکایت دارند و اعلام کردند که آن‌ها محل زندگی‌شان را به خانه فساد تبدیل کرده‌اند.
با کامل‌شدن بررسی‌ها در این‌باره فریبا باز‌داشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من و هادی قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما چند روز قبل از حادثه با هم دعوا کردیم. روزی که به در خانه‌مان آمد، حال بدی داشت. او چندبار خودکشی کرده‌بود و ا‌ز من خواست قرص متادون به او بدهم که من هم یک قرص به او دادم، اما بعد فهمیدم خودش قرص بیشتری خورده‌است.
تحقیقات پلیس با بررسی گزارش پزشکی قانونی نشان داد که که هادی حدود ۳۰ قرص متادون و ۳۰ قرص کلونازپام مصرف کرده‌است و آثار ضرب و جرح هم روی نقاط مختلف بدنش دیده شده‌است.
فریبا درباره آثارجراحت روی بدن هادی هم گفت: هادی مدام بادیگران دعوامی کرد و احتمالاً آثار جراحت مربوط به همان درگیری‌ها باشد و احتمالاً قبل از رفتن به خانه آن‌ها با فرد دیگری درگیر شده‌است. متهم درباره رفت و آمد افراد مشکوک به خانه‌شان هم گفت که حرف همسایه‌ها و پلیس را قبول ندارد و به جز نامزد مادرش و هادی فرد دیگری به آنجا رفت و آمد نداشته‌است.
در حالی که بررسی‌ها در جریان بود از بیمارستان خبر رسید که فرهاد از کما خارج شده‌است، اما به دلیل عوارض ناشی از قرص‌ها دیگر قادر به حرکت نیست و ممکن است برای همیشه فلج شود. با کامل‌شدن بررسی‌ها کیفرخواست علیه فریبا صادر و پرونده برای محاکمه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه