مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازسازی صحنه جرم تیراندازی و قمه کشی در محله دولت آباد

صحنه جرم، تیراندازی و قمه کشی که در ۲۸ فروردین منجر به مجروح شدن یک نفر با همدستی ۲ برادر شده بود، در شهرری بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛صبح امروز/دوشنبه/ صحنه جرم، تیراندازی و قمه کشی که در ۲۸ فروردین منجر به مجروح شدن یک نفر با همدستی ۲ برادر شده بود، در شهرری بازسازی شد.

ماجرا از این قرار بود که در آن روز یک مورد تیراندازی و قمه کشی در محله دولت آباد که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، رخ داد.

پس از تحقیقات محلی و بررسی های اطلاعاتی متهمان متواری در یکی از شهرستان های غربی کشور دستگیر شدند؛ این عملیات آنقدر سریع و به موقع انجام شد که هشتم اردیبهشت این اقدام پلیس ری، موجب تقدیر معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری قرار گرفت.

دستپاچگی، یارکشی و در آخر نزاع خیابانی

از ساعت ۸ صبح امروز/دوشنبه/ جمعیت بسیاری آمده بودند تا بازسازی صحنه جرم و نزاغ خیابانی را مشاهده کنند؛ ۲ متهم که شغل آزاد دارند، دستبند به دست تک تک صحنه ها را توضیح می دادند و سرپرست انتظامی شهرستان ری هم در این بین سوال های از آنها می پرسید.

خبرنگاران رسانه های مختلف هم سعی داشتند با سوالات خود از متهمان به زوایای جدیدی از ماجرا دست پیدا کنند.

۲ برادر که در دهه چهارم زندگی خود به سر می برند حالا دستبند به دست پاسخگوی خبرنگاران هستند؛ برادری که مظنون به تیراندازی و استفاه از سلاح گرم است ماجرا را این چنین تعریف می کند: من با مجروح مدت ها مشکل مالی و از او طلبی داشتم اما پرداخت نمی کرد.

وی ادامه داد: برای این موضوع تماس گرفتم اما جواب نمی داد و حدود یک ربع دیگر زنگ زد و هر فحش و بد و بیراهی را به من نسبت داد و قرار دعوا گذاشت.

این متهم اضافه کرد: به محل ملاقات با برادرم رفتیم و حدود ۸ نفر با قمه و وسیله منتظر دعوا بودند و من هم کلت کمری را دراوردم و در ۲ مرحله تیر هوایی زدم؛ وقتی دیدم حمله ور می شوند تیر زمینی زدم که به وی برخورد کرد.

وی در جواب سوال سرهنگ ابن علی مبنی بر اینکه اسلحه را چند و از کجا تهیه کردی نیز گفت: اسلحه را از قبل عید از شخصی ناشناس به صورت تلفنی به قیمت ۸ میلیون خریدم؛ اما وینچستر برای پدرم است و برای شکار استفاده می کنیم.

متهم در پاسخ به این پرسش که چرا خودشان را به پلیس معرفی نکردند، نیز گفت: من تابحال بازداشتگاه نرفته ام و سابقه کیفری نداشتم؛ می خواستم با برادرم خود را معرفی کنیم اما یک آشنایی گفت که از کشور خارج شویم و ما نیز به شهرستان رفتیم تا از آنجا به خارج از ایران فرار کنیم.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری هم در حاشیه این بازسازی صحنه جرم به خبرنگاران گفت: در تاریخ ۲۸ فرودین امسال برابر اعلام سامانه ۱۱۰ یک مورد قمه کشی و تیراندازی در خیابان فدائیان اعلام می شود که با حضور ماموران مشخص می شود که فردی مجروح شده و به بیمارستان اعزام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضاربان هم به سرعت از محل متواری می شوند که این پرونده در اختیار پلیس اطلاعات شهرستان ری قرار می گیرد.

به گفته ابن علی، با رصد اطلاعاتی ماموران، متهمان که به قصد خروج از کشور به یکی از شهرستان های غربی کشور متواری شده بودند با اخذ نیابت قضایی و با یک عملیات گسترده و منسجم شناسایی و دستگیر می شوند.

این مسئول این را هم گفت: متهمان در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرستان ری برگردانده می شوند و یک قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه وینچستر و یک قمه از متهمان کشف می شود.

ابن علی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه