مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساماندهی سد معبر دستفروشان در منطقه 20

شهردار منطقه ۲۰ از پیگیری جدی رفع سدمعبر و جمع آوری و ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین اصلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سیدمحمد ناظم رضوی با بیان اینکه رسیدگی به خواسته‌های شهروندان از مهمترین اولویت مدیریت شهری این منطقه است، گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین اصلی، با حضور معاون فرماندار شهرری، نمایندگانی از دادستانی ری، شهرداری منطقه ۲۰، نیروی انتظامی شهرری و پلیس راهور منطقه ۲۰ ضمن بازدید از معابر و میادین اصلی طرح تذکر لسانی به دستفروشان و مراکز تجاری که سدمعبر کرده بودند اجرا شد.

ناظم رضوی افزود: در این طرح به دستفروشان معابر اصلی از جمله میدان شهید غیبی، میدان نماز، بلوار امام حسین(ع)، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، خیابان ۲۴ متری و خیابان حرم تذکر داده شد و با مهلت ۲۴ ساعته براساس دستور دادستان شهرستان ری، دستفروشان جمع آوری و ساماندهی می‌شوند.

او با بیان اینکه رفع سدمعبر معابر اصلی به منظور جلب رضایت شهروندان در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به افزایش مشکلات ناشی از سد معبر در معابر اصلی و گزارش‌های متعدد مردمی از مزاحمت‌های پیشروی واحدهای صنفی در پیاده‌روها و سدمعبر بساط فروشان و وانت‌بارها در سطح خیابان‌های پرتردد، برخورد با این متخلفان در دستور کار مسئولان شهری قرار گرفت.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه کلیه متخلفانی که در گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی و اجرایی اخطار دریافت کردند می‌بایست تا ۲۴ ساعت آینده اقدام به رفع سد معبر کنند، تصریح کرد: بساط فروشان می‌توانند به مراکزی که شهرداری به این منظور پیش بینی کرده است(روز بازارها)، مراجعه کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه