مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری باند کلاهبردارای شرکت هرمی در شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۱۹ نفره کلاهبرداری موسوم به شرکت هرمی «گلدکوئست» که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛‌سرهنگ حسینعلی ابن علی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان در هفته های اخیر با عضوگیری شرکت هرمی موسوم به «گلدکوئست» در شهر ری که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، رسیدگی به موضوع سریعا در دستور کار عوامل اطلاعات کلانتری 131 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، 19 مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی موسوم به گلدکوئست، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده است.

این مقام پلیسی گفت: تیم اطلاعات کلانتری شهرری در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها از افراد زیادی به این صورت با ادعاهای واهی کلاهبرداری کرده‌اند.

ابن علی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در نقاط مختلف تهران و شهرستان ری شناسایی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته آنها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه