مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان کارگاه تولیدی خیاطی فیروزآباددستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان کارگاه تولیدی خیاطی فیروزآباد خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سه سارق حرفه‌ای کارگاه خیاطی خبر داد و گفت: در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه امسال، وقوع سرقت پنج دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و چندین دستگاه برش در یکی از کارگاه‌های محله فیروز آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با  تشکیل پرونده تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری باقرآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی شیوه و شگرد سرقت متوجه شدند سرقت داخلی است و همین موضوع سرنخی شد تا پلیس تحقیق از کارکنان کارگاه را آغاز کند و در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و فنی مشخص شد سرقت توسط سه تن  از کارگران سابق تولیدی انجام شده است. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در یکی از  باغات متروکه شهرستان‌های استان البرز شناسایی کردند و بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی هر سه سارق در یک عملیات پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ابن‌علی با بیان اینکه ماموران در بازدید از این محل پنج دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و دو دستگاه برش به ارزش سه میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند، گفت: در جریان بازجویی‌های انجام شده هر سه سارق که از اتباع کشور همسایه بودند به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند زمانی که در کارگاه کار می‌کردند، نقشه سرقت را کشیده‌اند و در زمان مناسب کلیدهای کارگاه را کپی کرده و دست به سرقت زده‌اند.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه