مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق محتویات خودروهای باقرشهر دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که پس از آزادی از زندان دوباره دست به سرقت زده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ  حسین‌علی ابن علی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس شهرری در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: چندی پیش و در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده باقرشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری 175 فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه‌زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده و از امنیت پایینی برخوردار بودند، در فرصت مناسبی در خودروها را تخریب و لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت برده است.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری باقرشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و پایش تصویری، در نهایت در بیست و چهارم فرودین ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که از افراد دارای سابقه بود، شناسایی کردند. بررسی‌های ماموران نشان از این داشت این سارق سابقه‌دار سال گذشته از زندان آزاد شده بود پس از رهایی از زندان اقدام به سرقت لوازم و محتویات خودرو کرده است.

ابن‌علی افزود: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده باقرشهر رفته و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم 33 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده باقرشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه