مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتصال آتش نشانی شهرداری باقرشهر به سامانه 125 تهران

شهردار باقرشهر از اتصال سامانه اعلام حریق آتش نشانی باقرشهر به سامانه 125 شهر تهران خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محسن قضاتلو شهردار باقرشهر با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری باقرشهر و همراهی ارزشمند مهندس فروغی مدیر مرکز مخابرات باقرشهر، بعد از گذشت ۲۰ سال از شروع فعالیت سازمان آتش نشانی، سرانجام سامانه ۱۲۵ به خط تلفن سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر متصل گردید.
شهردار باقرشهر اظهار داشت: با این اقدام مشکل قدیمی شهروندان باقرشهری رفع گردیده است و از فردا تمامی مشترکین تلفن های ثابت در محدوده شهری باقرشهر، با شماره گیری شماره تلفن ۱۲۵ می توانند با ایستگاه مرکزی شهید عبدالمحمد سازمان آتش نشانی باقرشهر ارتباط برقرار کنند.
وی گفت: این اتفاق موجب دسترسی بهتر شهروندان و کاهش قابل توجه زمان طلایی خدمات رسانی سازمان آتش نشانی به شهروندان باقرشهری و روستاهای حومه خواهد گردید.

گفتنی است شهروندان باقرشهری تنها از طریق تلفن ثابت می توانند با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر ارتباط برقرار نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه