مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمله مرد قمه به دست به پلیس در شهرری

مرد قمه به دستی که تحت تاثیر مواد مخدر اقدام به آسیب رساندن به اموال شهروندان کرده بود پس از حضور پلیس به ماموران حمله کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛  سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تخریب خانه های مسکونی شهرک گلستان طی عملیاتی خبرداد و گفت: حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب در و پنجره چندین واحد مسکونی واقع در شهرک گلستان شهرری توسط فردی قمه بدست برقرار شد که درپی آن عوامل عملیات کلانتری شهر ری برای  بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشاهده شد که مردی حدوداً۴۰ ساله با ظاهری نامناسب در حال تخریب واحدهای مسکونی با استفاده یک قبضه قمه و چوب دستی است.

ابن‌علی با بیان اینکه متهم با دیدن ماموران با استفاده از سلاحی سردی که در اختیار داشت به سمت ماموران حمله ور شد، گفت: این فرد در یک عملیات پلیسی زمینگیر و خلع سلاح شد. با انتقال متهم به مقر انتظامی او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد این فرد  به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد و مشکلات روانی ناشی از مصرف مواد مخدر  موجب ارتکاب جرم از سوی متهم شده است.

وی با بیان اینکه متهم پیش از این به دلیل ارتکاب جرایم مختلفی نظیر درگیری، حمل موادمخدر، سرقت  و … بازداشت شده بود، گفت:‌این فرد پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به دادسرای شهر ری اعزام شد.

؛

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.