مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری مالخر 500میلیاردی در شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخری با 500 میلیارد ریال اموال مکشوفه دزدی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات دو ماموریت پلیس شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته، گفت:‌ در پی اطلاع از سرقت خودروهای سنگین ایسوزو که از شهرستان‌های ری، پرند و قرچک به سرقت رفته بود، کارآگاهان  موفق شدند هویت و مشخصات مالخر خودروهای مسروقه را شناسایی کنند. در ادامه نیز با تلاش ماموران مخفیگاه متهم در یکی از گاراژ های غیرمجاز محدوده کهریزک شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات پلیس آگاهی به مخفیگاه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم و قطعات مکانیکی خودروهای سنگین مسروقه را کشف و ضبط کردند که اموال مکشوفه  به همراه متهم به مقر  پلیس انتقال یافت. همچنین در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه انتسابی و خرید شش دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را  بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، گفت:‌ برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهر ری اعزام و با دستور قضائی روانه زندان شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.