مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره برداری از مجموعه فرهنگی – خدماتی «عمو عباس» در شهرری با حضور شهردار تهران

مجموعه فرهنگی خدماتی عمو عباس در محله نفرآباد شهر ری با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سید ناظم رضوی در آئین بهره برداری از مجموعه عمو عباس در شهرری گفت: امروز شاهد افتتاح مجموعه‌ای هستیم که با همت سازمان نوسازی شهر تهران در محله نفرآباد ری احداث شده است و به نام سرای عمو عباس نامگذاری شده، این پروژه در راستای بازآفرینی محله نفرآباد انجام شده است.

وی افزود: محله نفرآباد از اولین محله‌هایی است که سند بازآفرینی آن تهیه و در همین راستا این پروژه به عنوان نخستین پروژه تحقق این سند به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال جاری حدود ۵۰ پروژه دیگر در این محله به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: این پروژه‌ها برآمده از تجربه نوسازی پیرامونی حرم‌های مطهر بوده و ساخت و سازها مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است. پروژه عمو عباس حدود ۶۰۰ متر مربع فضای خدماتی و رفاهی دارد و با اقدامات خوب سازمان نوسازی در شهر ری بازآفرینی کارخانه سیمان ری، تولید مسکن و نوسازی محله نفرآباد به عنوان محله الگو در حال پیگیری است.

رضوی تاکید کرد: در طول سال ۱۴۰۱ صدور پروانه در منطقه ۲۰، ۱۰۲ درصد و در تعداد واحدهای مسکونی ۱۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشته‌ایم.

پروژه مجموعه عمو عباس توسط مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور زاکانی شهردار تهران به بهره برداری رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه