مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعقیب و گریز دزدان مسلح درحسن آباد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از شلیک تیر هوائی پلیس، زمین گیر و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی  اظهارداشت: عوامل گشت کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در شب 12 فروردین ماه سال جاری هنگام پوشش دهی نقاط جرم خیز و با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ با پلاک ناخوانا با 2 سرنشین درحال  سرقت  محتویات خودرو در جهت مخالف خیابان مشاهده می کنند.

وی افزود: در این هنگام سارقان به محض رؤیت پلیس سریعاً سوار خودرو شده و باتوجه به بُعد مسافت از محل متواری شدند که دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات خودرو سارقان بدست آمد و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه بامداد روز گذشته ماموران کلانتری خودرو تیبا سفید را با راننده درکنار خودروهای پارک شده مشاهده و سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر کردند، بیان داشت: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید شروع به فریاد کرده و همدست از بین خودروها با یک قبضه سلاح  به سمت ماموران حمله ور شده که با شلیک تیرهوایی متهم خله سلاح  و هر 2 سارق دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اینکه پس از تکمیل پرونده سارقان تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست: از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در داخل خودرو و معرض دید خودداری کنید؛ زیرا توجه سارق به محتویات خودرو جلب و در اثر غفلت شهروندان اقدام به سرقت می کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه