مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انفجار منزل مسکونی در شهرری 2 عضو خانواده را مصدوم کرد

انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی سبب مصدومیت یک زن و مرد در شهرری شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ در ساعت ساعت ۱۰:۰۶ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه و عوامل یک گروه مداد و نجات را به محل حادثه واقع در حمزه آباد، شهرک ممتاز اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق و انفجار در یک ساختمان مسکونی قدیمی دو طبقه به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع رخ داده و  کانون آن اتاق خواب واقع در طبقه همکف ساختمان بوده که به علت نامعلومی دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

در شرایطی که دود زیادی در حال زبانه کشیدن از پنجره‌ها  به بیرون از ساختمان بود، آتش‌نشانان عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و شعله های آتش را که در حال گسترش و سرایت به اطراف بود، مهار و خاموش کردند.

همچنین گروهی دیگر از آتش نشانان یک مرد ۴۰ ساله و زنی ۳۴ ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان به بیرون منتقل کرده و برای مداوا به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

آتش‌نشانان پس از خاموش کردن شعله‌های آتش و جستجوی تمامی طبقات برای اطمینان از نبود محبوسین احتمالی، اقدام به ایمن سازی نهایی و تخلیه دود توسط فن های قوی از داخل ساختمان کرده و به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه