مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

440 سارق در اجرای طرح نوروزی پلیس ری دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 440 سارق، کشف 70 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در اجرای طرح نوروزی پیشگیری از سرقت، و جمع اوری 840 معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های هدفمند پلیس در نوروز سال جاری و برابر تدابیر انجام شده از سوی سلسله مراتب فرماندهی همچنبن تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس ری، موفق به کشف بیش از 70 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شدند که با هماهنگی های به عمل آمده به پارکینگ منتقل و اقدامات قانونی برای شناسایی و تحویل خودرو و موتور سیکلت ها به مال باختگان درحال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا طی مطالبه شهروندان و حل معضلات اجتماعی بیش از 840 تن از معتادان متجاهر از سطح این شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 200 پرونده سرقت کشف و به سرانجام رسید بیان داشت: با پوشش دهی نقاط جرم خیز و اقدامات اطلاعاتی بیش از 450 تن سارق حرفه ای و سابقه دار در گشت زنی های هدفمند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در مقرهای پلیس از اقدامات پلیس درخصوص اجرای این طرح تقدیر و تشکر کردند اظهار داشت: پلیس ری مقتدرانه با سارقان،مالخران و برهم زنندگان نظم عمومی برابر قانون برخورد می کند و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس ری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه