مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عامل آتش سوزی منزل مسکونی در کهریزک دستگیر شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل آتش سوزی یک منزل مسکونی در محدوده کهریزک خبر داد و گفت: متهم در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد حیدری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در محدوده کهریزک شهرستان ری ماموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی به سرعت وارد عمل شده و به صحنه آتش سوزی به همراه عوامل آتش نشانی مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد آتش سوزی به صورت عمدی بوده که شناسایی و دستگیری عامل این آتش سوزی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشته گفت: در تحقیقات صورت گرفته هویت و مخفیگاه عامل آتش‌سوزی شناسایی و متهم در کمتر از چند ساعت پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده و انگیزه متهم در ارتکاب جرم در حال بررسی است، اضافه کرد: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه