مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری یکی از اشرار شهرری در هنگام قمه کشی

به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان در محدوده شهرری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم ع جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمد حیدری روز سه شنبه در این باره گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان در محدوده شهرری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم ع جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۷۲ در محل مشاهده شد که ۲ نفر با استفاده از سلاح سرد قمه اقدام به درگیری، عربده‌کشی می کنند که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس عامل اصلی درگیری که قصد فرار را داشت در یک تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح سرد قمه از وی کشف شد.

وی همچنین از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی لازم خبر داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، اضافه کرد: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با همکاری دستگاه قضائی به شدت با مخالفان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.