مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 50 فقره سرقت در شهرری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری موبایل قاپی که از عابران پیاده سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ حیدری معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در محدوده دولت آباد این شهرستان و شکایت مالباختگان پرونده ای برای این منظور تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سرقت ها توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت انجام می شود و سارق از غفلت عابران که در حال مکالمه بوده استفاده و در فرصتی مناسب تلفن همراه آنان را قاپیده و متواری می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ماموران پس از جست و جو مشخصات این موتور سوار را شناسایی و با افزایش گشت زنی های هدفمند متهم را در زمان موبایل قاپی مشاهده، در اقدامی موتورسیکلت وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مسئول با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد، ۲ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد، ادامه داد: متهم در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت مشابه معترف و روانه دادسرا شد که تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات کماکان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه