مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری عامل تیراندازی دولت آباد شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اراذل اوباش محدوده دولت آباد خبر داد و گفت :در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و دو خشاب به همراه ۲تیر جنگی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده دولت آباد و مجروح کردن سه نفر از شهروندان موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی متهم در یکی از شهرستان های استان البرز شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم عوامل عملیات آن پلیس به موقعیت اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ ” ابن علی” با اشاره به اینکه متهم در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفت سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۲ خشاب و ۲تیر جنگی در مخفیگاه وی به بزه ارتکابی معترف گردید، گفت:پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ “ابن علی” در پايان با تاكيد بر اینکه اقدامات و رفتارهاي اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه مي‌شود به نارضايتي مردم در اين خصوص اشاره كرد و بيان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه