مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 2 متهم با سلاح گرم در امین آباد شهرستان ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ متهم جرایم خشن و کشف ۲قبضه سلاح جنگی در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن‌علی سرپرست انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف دستگیری مجرمان و مخلان نظم وامنیت وپیشگیری از وقوع جرائم خشن، و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز، عوامل کلانتری ۱۷۳ امین آباد و پلیس اطلاعات اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و شیوه های پلیس هویت و مخفیگاه دو متهم را در محدوده امین آباد و حسن آباد فشاویه که اقدام به نگهداری سلاح غیر مجاز نموده بودند که هماهنگی های لازم در این خصوص انجام پذیرفت و ۲ تیم عملیاتی جداگانه به موقعیت امین آباد و حسن آباد فشافویه اعزام شدند.

سرهنگ ابن‌علی ادامه داد: با انجام اقدامات عملیاتی و ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از مخفیگاه متهم حسن آباد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز دولول و در بازرسی از مخفیگاه متهم حوزه امین آباد یک قبضه سلاح کلت کمری با یک خشاب و ۱۳تیر جنگی کشف شد. متهمان هم دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ری گفت: خوشبختانه امروز مردم، امید زیادی به مجموعه انتظامی دارند و پلیس را حافظ جان و مال خود می دانند که این سرمایه بزرگی برای سبزپوشان پلیس است و نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه