مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دزدان مسلح مراکز صنعتی حسن آباد فشافویه دستگیر شدند

سارقان مسلح با دستبرد به شرکتی صنعتی در حسن آباد، یک دستگاه خودرو حامل مقدار زیادی جنس را ربوده بودند اما چند روز بعد در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ ساعت یک بامداد 14 اسفندماه‌‌ به کلانتری‌176 حسن‌ آباد خبر رسید که سارقان مسلح به یک شرکت صنعتی دستبرد زده‌اند. با آغاز تحقیقات معلوم شد که سارقان یک دستگاه پراید سفید‌رنگ را که مقدار زیادی سیم و کابل به ارزش حدود 300 میلیون تومان داخلش بود، در محدوده شمس‌آباد سرقت کرده‌اند. ماموران با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که سارقان 3 نفر هستند که با یک دستگاه نیسان آبی که 2 روز قبل در بزرگراه الغدیر سرقت شده بود، دست به این سرقت زده‌اند.

آنها در ادامه موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی 2 نفر از سارقان را در ‌یکی از روستاهای بخش کهریزک و حسن‌ آباد فشافویه شناسایی و آنها را دستگیر کنند. در این 2 عملیات 2 دستگاه خودرو مسروقه نیسان و پراید نیز کشف شد.

سرهنگ حسینعلی ابن‌علی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره گفت: دستگیرشدگان که هر 2 سابقه‌دار هستند به ارتکاب هر دو سرقت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر پرونده ادامه دارد و سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.