مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری قاچاقچی مسلح مواد مخدر در شهرری

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاچاقچی مسلح مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد مخدر درمحدوده شهرری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی بیان داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر به صورت مسلح می‌نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی‌های لازم به محل اعزام شدند، متهم که به محض دیدن ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده بود طی یک عملیات ضربتی و شلیک چند گلوله دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازدید از مخفیگاه متهم ۵۰ گرم انواع مخدر هروئین و شیشه و یک قبضه سلاح جنگی (کلت) به همراه ۷ تیر جنگی کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه