مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری آیین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه توسط سپاه استان تهران

هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران با اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هفدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه صبح امروز با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج، حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و جمعی از مسؤولان شهرستان ری در جوار بارگاه ملکوتی سیدالکریم برگزار شد.

سرتیپ احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در ادامه کمک های مومنانه، امروز ۵۰۰ سری جهیزیه توسط خیران تهیه شده و به زوج‌های نیازمند اهدا در شهرستان‌های استان تهران اهدا می‌شود.

وی گفت: تاکنون و در طی هفده مرحله، ۳ هزار و ۶۹۰ سری جهیزیه و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در راستای منویات رهبری توسط سپاه استان تهران تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داد: کمک های مومنانه کار ارزشمندی است که نیاز به ادامه دارد و از خیران می خواهیم که در این مسیر کمک کنند تا بتوانیم این رزمایش ها را ادامه دهیم.

سرتیپ ذوالقدر با اشاره به انواع خدمات سپاه در حوزه های مختلف، تصریح کرد: به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان، مرحله بعدی رزمایش کمک مومنانه با اهدای بسته های معیشتی، پایان سال برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.