مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از 31میلیارد تومان پروژه عمرانی دستآورد حضور یکساله شهردار جوان باقرشهر

ظهر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولان شهر باقرشهر برخی از پروژه های این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری باقرشهر در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در روز چهارشنبه 10 اسفندماه از ساعت 13 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار باقرشهر ، جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان ری و شهرداری باقرشهر و اصحاب رسانه برگزار گردید.
در حاشیه این مراسم، فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان این موضوع که در شهرستان ری به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام و عمل جامعه عمل پوشاندیم، و از زحمات مجموعه شهرداری باقرشهر به عنوان یک نهاد خدمت رسان و تلاشگر تقدیر نمود.
محسن قضاتلو شهردار باقرشهر نیز طی گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته پرداخته واظهار نمود: علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور به لطف خدا و حمایت و همراهی همه همکارانم در مجموعه شهرداری ، اقدامات وفعالیتهای ارزشمندی به ویژه در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان صورت گرفت، که در روز چهارشنبه 10 اسفندماه تعدادی از این پروژه ها به مرحله بهره برداری می رسد .
شهردار باقرشهر به شرح اهم این اقدامات پرداخت وگفت: به منظور ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه شهرداری باقرشهر با نگاهی ویژه به ترویج و توسعه امر ورزش و افزایش سرانه های ورزشی در سطح شهر، ساخت پروژه های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به احداث پروژه های ورزشی و همچنین تجهیز اماکن و مجموعه های ورزشی کرده است. پروژه زمین فوتبال و والیبال ساحلی یکی از پروژه های بسیار مهم در سطح شهرستان ری و دومین زمین فوتبال و والیبال ساحلی در استان تهران می باشد که با هزینه ای در حدود دو میلیارد تومان در زمینی به مساحت 2400 متر مربع در باقرشهر احداث و به بهره برداری رسید.
محسن قضاتلو در ادامه افزود : در راستای توزیع متناسب و منطقی بودجه های عمرانی در مناطق مختلف شهر و حرکت به سوی شهری آباد و برخوردار در همه مناطق، یکی دیگر از پروژه‌های شاخصی که در سال 1401 توسط شهرداری اجرا گردید، آسفالت معابرکوی دانش(چرمسازی) می باشد، این پروژه به مساحت 10200 متر مربع شامل عملیات زیرسازی و آسفالت و با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی در ادامه افزود: در راستای توسعه و ترویج مرکزی جهت آموزش مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در باقرشهر، بهره برداری از دارالقرآن عطر فاطمی با همکاری مرکز قرآنی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا گردید.
محسن قضاتلو اظهار داشت: ساختمان این مرکز فرهنگی قرآنی، دو سال قبل احداث شده بود ولی تاکنون از آن استفاده نشده بود که با پیگیری های صورت گرفته این مرکز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز شده و به بهره برداری رسید.
شهردار باقرشهر در پایان گفت : پروژه بازسازی و نگهداری اماکن، بوستانها و … در سطح شهر، تکمیل پروژه سایت اسکان اضطراری باقرشهر، تراش و آسفالت محور شهید رجایی، احداث میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به زیر ساختهای شهری و شهرداری از جمله اقدامات و پروژه هایی بوده است که توسط مدیریت شهری اجرا و به بهره برداری رسیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.