مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان شد

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سابق شهرستان ری پس از ارتقا درجه به سرتیپ دومی به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده  انتظامی استان با تاکید بر قابل قبول بودن شاخص های امنیتی در استان، گفت: ویژگی های اصلی این استان برای همگان محسوس بوده و همین ویژگی ها سبب منحصربه‌فرد بودن آن است، دشمن، اتحاد شیعه و سنی را نمی خواهد و از هر طریقی برای تفرقه و برهم زدن وحدت مردم تلاش می کند.

رادان افزود: نعمت دریا ،معادن و کشاورزی از ویژگی ها و مواهبی است که بایستی بیشتر به آن پرداخته شود اما وجه بارز این استان، مردم شیعه و سنی خونگرم و مهمان نواز، عشایر و مرزدارانی است که برای آبادانی و امنیت استان خود پای کار هستند و طبیعی است که این اتحاد و همدلی باعث کینه و حسد دشمن باشد، اگر غیر از این بود باید شک کرد.

وی ادامه داد: عده‌ای غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مردم این استان در فضای واقعی و عینی باهم برادر و متحد هستند و این ویژگی ها قابل لمس است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: راهپیمایی 22 بهمن هم در کشور و هم در سیستان و بلوچستان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بود و مردم نشان دادند در مسیر امام و انقلابشان هستند و برای رهبری معظم (مدظله العالی) سربازی می کنند که لازم است مسئولان در این استان هم صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

سردار رادان ادامه داد: شاخص‌های امنیتی در این استان بسیار قابل قبول است، به سبب همه تلاش هایی که در این 44 سال از عمر با برکت انقلاب شده، سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین نقاط کشور است.

فرمانده فراجا در ادامه بیان داشت: در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم عبور از امنیت خط قرمز ماست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی دهیم چراکه جلوی قطار در حال حرکت توسعه این استان را می گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دوستان ما در دستگاه های انتظامی و امنیتی برای رشد اقتصادی مردم به دنبال نظم و امنیت هستند و زمینه را برای سرمایه گذاری در سایه امنیت فراهم می کنند، افزود: محبت و تعامل با مردم و برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت این استان باید اولویت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان باشد.

گفتنی است، در این مراسم سردار دوستعلی جلیلیان که پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان ری بود به عنوان فرمانده جدید معرفی و از زحمات سردار محمد قنبری تجلیل به عمل آمد. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.