مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مالخر موتورسیکلت دزدان شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخر با 10 فقره اعتراف، خبر داد و گفت: متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با رصد های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت شخصی شدند که اقدام به خرید موتورسیکلت های مسروقه در محله “ورامین” و فروش قطعات آن می کرد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آن پلیس در تحقیقات و اقدامات فنی پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: واحد عملیات پلیس آگاهی  با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل تعداد 2 دستگاه موتور سیکلت  سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و خرید و فروش10 فقره موتور سیکلت سرقتی از سارقان اعتراف و تا کنون 4 نفر از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار “جلیلیان”با بیان اینکه متهم دارای سابقه و تحمل حبس در زندان نیز هست، خاطر نشان کرد: ضمن شناسایی مال باختگان، تحقیقات بیشتر  برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه