مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری قاچاقچی شیشه در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 3 کیلوگرم شیشه در شهرری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۳ کیلو گرم شیشیه در محدوده”شهرری“، خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت ۲ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ری مطلع شدند و بررسی‌های نامحسوس برای دستگیری این افراد آغاز شد.
آن مقام ارشد انتظامی افزود: روز گذشته با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر و هماهنگی قضائی، تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری، پس از یک روز تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و هر ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از این محل، مقدار ۳ کیلو گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد ابراز داشت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.