مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری درخت دزد شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به ربودن درختان در جنوب تهران کرده بود خبر داد و گفت که در ماموریتی دیگر نیز یک سارق حرفه‌ای پارکینگ منازل مسکونی بازداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سردار جلیلیان به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس شهر ری در روزهای اخیر پرداخت و گفت:‌ به دنبال دریافت گزارش‌هایی از سرقت چوب و درختان از بوستان‌ها و پارک‌های واقع در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۱ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصدهای میدانی و بررسی پیک جرائم با پوشش محل‌های جرم خیز سارق را درحال قطع درختان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه این فرد در جریان انجام یک عملیات پلیسی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد شش اصله درخت قطع شده نیز کشف و ضبط شد.

جلیلیان با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها گفت که اقدام به قطع و سرقت درختان در محدوده شهرری کرده و درختان را در بازار سیاه به فروش رسانده است. او به چندین فقره سرقت و قطع درختان شهری اعتراف کرد.  

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در محدوده دولت‌آباد شهرری خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از مشاعات منازل مسکونی و انباری‌ها در دولت آباد شهرری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی  قرار گرفت و تیم عملیاتی آن یگان با پیگیری ویژه و هماهنگی‌های لازم رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه ماموران از طریق بازبینی دوربین‌ ساختمان‌ها نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند، گفت:‌ در ادامه ماموران سارق را در حین سرقت دوچرخه در یکی از ساختمان‌های این محدوده مورد رویت قرار داده و دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به چهار فقره سرقت معترف شد، گفت:‌ تاکنون دراین خصوص دو شاکی به کلانتری مراجعه و شناسایی دیگر مالباختگان در دستورکار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار دارد. متهم نیز برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا تحویل داده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.