مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق مامورنما در شهرری|انتصاب جدید در دوکلانتری شهرهای شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری یک مامور نما که از مردم سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی اعلام خبر های مردمی مبنی بر اینکه فردی در پوشش مامور در سطح محدوده دولت آباد شهرستان ری اقدام به اخاذی از مردم می کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری دولت آباد با رصدهای میدانی و تخصصی شناسایی پیک جرایم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند تا این که شب گذشته سوژه مورد نظر را در محدوده دولت آباد مشاهده و در طی یک عملیات ضربتی متهم مامورنما را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در بازرسی از متهم تجهیزات نظامی اعم از یک دستگاه بیسیم شرکتی و تعدادی کارت ملی کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شد، افزود: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگانهای دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.

رمزگشایی از ۱۰ پرونده سرقت در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق موتور سیکلت در این شهرستان و کشف ۱۰ پرونده سرقت، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده سیزده آبان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۸ این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات میدانی در این خصوص آغاز شد.

وی با بیان اینکه با تحقیقات میدانی و فنی پیک جرائم و نقاط جرم خیز شناسایی شد، گفت: تیم عملیاتی کلانتری سیزده آبان با پوشش نقاط جرم خیز به صورت نامحسوس، روز گذشته سارق را در حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده سیزده آبان مشاهده و طی یک عملیات ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم به محض رویت مأموران اقدام به فرار کرد، افزود: با اقدام ضربتی تیم عملیات کلانتری سیزده آبان متهم دستگیر و برای بررسی تخصصی به کلانتری منتقل شد.

وی در ادامه ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار زمانی که با مدارک و مستندات موجود در پرونده رو به رو شده چاره ای به جز بازگو کردن حقایق را نداشت و لب به سخن گشود و ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر و کشف جزئیات بیشتر پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت شکات و تشکیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

دو انتصاب جدید در کلانتری های ری

با حضور و حکم سرهنگ جلیلیان سرگرد مراد زاده به عنوان رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک و سرهنگ کوهساریان به عنوان رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد منصوب شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.