مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعلام مسير راهپيمايي 13 آبان در شهرري

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با دعوت از اقشار مختلف مردم به‌ ویژه هیئات مذهبی،مداحان و مبلغان اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و استثنایی و حساسیت مقطع کنونی ناشی از تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه محور مقاومت و نظام مقدس اسلامی، ضرورت دارد شاهد حضور پر رنگ تمامی اقشار و سنین جمعیتی مردم شریف و فهیم وفادار به آرمان‌های احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، حضرت امام خميني(ره) و صدها هزار شهید گلگون‌کفن و اعلام نفرت و انزجار عمومی از جنایات و منش استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار و صهیونیست پلید باشیم.
حجت الاسلام کنگرلو افزود: ۱۳ آبان به علت چند مناسبت مهم روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار نام ‌گذاری شد و روز ملی مهمی به ‌شمار می‌رود چراکه از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و مستکبران است.
وی خاطرنشان کرد: همه ساله بايد این روز را با آگاهی و شناخت و بصیرت بیشتری برگزار کرد و همه مردم بايد برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان احساس تکلیف کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری با تبریک روز دانش آموز افزود: قطعا دانش آموزان با شناخت بیشتر از آمریکا که مظهر استکبار جهانی است درپیمودن راه امام وشهدا واستکبار ستیزی شاهد افول سیاست های جهانخواری استکبار خواهند بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.