مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

میهمانی لاله ها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) پایتخت برگزار شد

سید محمدعلی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جمله مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند.

گروه مارش ارتش جمهوری اسلامی با نواختن آهنگ های انقلابی در مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن عکس امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دسته گل از حماسه های ملت ایران در سال ۵۷ و دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی تجلیل کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حاشیه این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : خانواده های معظم شهدا سرمایه گذاران ممتاز نظام اسلامی ایران هستند که باید تمام مردم و مسئولان نظام قدردان زحمات و صبوری این قشر معزز باشند.

نادر نصیری با تاکید بر اینکه به بهانه‌های مختلف باید از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل کرد، اظهار داشت: امروز اگر کشور در عرصه‌های بین المللی حرفی برای گفتن دارد به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معزم این یاران سفر کرده بدست آمده است.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا می تواند تلنگری به مسئولان کشور باشد که شهدا برای جایگاهی که این افراد در نظام اسلامی دارند خون خود را فدا کرده اند، غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل و همچنین بیعت دوباره‌ای با رهبر معظم انقلاب است.

نصیری ابراز کرد: امروز پنجشنبه و در هفته دفاع مقدس همزمان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ۱۹ هزار گلزار شهدای کشور مسئولان و مردم در کنار خانواده‌های معزم شهدا گلزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم و شهدای انقلاب را غباروبی و عطر افشانی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با زبان تهدید و تحریم نه تنها خدشه‌ای به کشور وارد نمی شود بلکه باعث اتحاد بیشتر مردم در مقابله با دشمنان می شود.

مراسم “میهمانی لاله ها” به پاس جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم آنان، همه ساله در پنجشنبه هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۴ و ۳۰ در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.